2017. már 25.

Az alkohol butít és engem pedig nyomorba dönt

írta: Taxislany
Az alkohol butít és engem pedig nyomorba dönt

A mai egyik utasom az idióták versenyét utcahosszal nyerné. A fickót háromszor is vittem ma-mit ne mondjak: egy élmény volt...Először kora este, még - magához képest- majdnem józanon. Később, úgy éjjel fél 3 tájban el kellett vele ugrani a kocsmából a bankba, hogy hozzon némi pénzügyi utánpótlást. Még akkor se volt vele semmi gond, persze tolta a hülyeségeit, elmagyarázta nekem, hogy kell gulyást főzni, mert tudta hogy magyar vagyok. ���Szerencsére mielőtt a hús puhára főtt, visszaértünk a kocsmába. � Kb. 45 perc múlva újra menni kellett érte, ekkor már a szokásos-piás állapotában volt. Hazavittem egy közeli faluba, még a fuvart is rendben kifizette, aztán viszont nem akart kiszállni a kocsiból. Kérdezte, hogy mi van még nyitva, ahol még ihatna. Mondom semmi, reggel 1/4 4 van, minden zárva. Freisingben, hétfő este??? De hogy én vigyem vissza a városba. Dehogy viszlek, itthon vagyunk, szállj ki szépen. Terézanyuként próbáltam meggyőzni , hogy legyen jó fiú, menjen szépen haza. De ő nem, és hogy nekem kötelességem őt oda vinni, ahova mondja, mert én csak egy szar taxisofőr vagyok! ( jó ezt hallani egy masszív alkesztől...) Különben is, őt érdekli, hogy hogy lehetek én itt egyáltalán Németországban, biztosan illegálisan vagyok itt, és illegálisan taxizok! (�?????) Vigyem vissza a városba a rendőrségre, hogy fel tudjon jelenteni! (�!!!???) Majd a rendőrség intézkedik és két nap múlva itt sem vagyok. Dehogy viszlek sehova, szállj már ki végre az anyád keservébe. Gondoltam, oké, mára vége, csak egyszer szálljon már ki, én leteszem a kocsit. Nem, ő tudja , hogy én be akarok hozzá törni és ki akarom rabolni, fel is hívja a rendőrséget, ha én nem viszem oda. Ekkor éreztem azt, hogy vagy megölöm, vagy felhívom a férjemet. Mondtam neki, jobb,ha nem várja meg,míg a férjem ideér, mert ő kiszállítja a kocsiból, de darabonként, szétcsapja mint malacot a hentes. Fel is hívtam a drágámat, indult is rögtön. Bakker ez a hülye közben tényleg felhívta a rendőrséget, a 110-et. Összehordott hetet-havat, hogy őt a taxis megfenyegette, és be akarja csapni. Az ügyeletes megígérte, hogy kiküld egy járőrkocsit. Egyre szürreálisabb és hihetetlenebb lett a helyzet. Elővett egy cigit, hogy majd ő szépen elbagózgat, míg a rendőr ideér. Na, itt ugyan nem kicsi huszár, az én kocsimban biztos nem. Pont az hiányzik, hogy taxiban való dohányzásért engem büntessen meg 30€-ra a kiérkező rendőr... De már gyújtja is. Ekkor szakadt el a cérna. Úgy kiütöttem a cigit a szájából, hogy kirepült a kocsiból. ( a cigi..., nem ő :-) ) Elővett egy másikat. Ekkor kezdtem ordítani, hogy húzzon kifelé végre a kocsiból. És akkor elkövette a taktikai hibát... KISZÁLLT!! Ott akart cigizni. Gondolta, hogy én meg várok mint egy birka?? Ajtó becsap, rükvercbe vág az autó, nagy gáz, csikorgó és füstölgő gumik, és elhúztam végre a csíkot. Hogy jött-e rendőr, ezt már sose tudjuk meg...

Szólj hozzá