2017. már 25.

Sztártaxi - hogyan nem ismertem fel Haddawayt

írta: Taxislany
Sztártaxi - hogyan nem ismertem fel Haddawayt

wat iz láv élőben a taximban

Tiszta ciki, ha az ember lánya valami híres embert visz a taxiján, aztán nem ismeri fel. Persze,ha a pápa vagy Madonna ülne be, az azért csak feltűnne. Szóval ma beült egy színesbőrű pasi, és mire Münchenbe értünk, kiderült, hogy ő Haddaway. Hogy mit csinált a freisingi vasútállomáson, arról nincsenek közelebbi infóim, de megtudtam, hogy a szomszédja Cher egy hülye tehén, mert kivágatta a legöregebb fát az utcában. ( ez szerintem se szép dolog...:-)) Meg egy pár érdekességet nehány popikonról. Ja és csak szólok: puszipajtás a Hajdúpéter-Sarkakata párossal...Kicsit énekelt a rádióval ( csak nekem-csak itt-csak most) és nagyon szórakoztató és jófej volt. A végén adott egy autogramot a reptéri beszállókartyájára.
Az nyilvánvaló az eddigiekből, hogy tinédzserként nem a Music TV-n nevelődtem, de most tegye mindenki szívére a kezét: ki az aki a helyemben felismerte volna? Aki szintén nem, annak álljon itt egy kis segítség: https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Haddaway Vagy ajánlom a YouTube-ot.:-)Azóta én is művelődtem kicsit.:-)

Szólj hozzá