2017. már 28.

Misa és a nők

írta: Taxislany
Misa és a nők

Üzletkötés orosz módra


Egy hideg decemberi estén, amikor az ember lelkét a karácsonyi készülődés fahéj és vanília illatú melegsége járja át, esett meg e kis kaland. Ez nagyon is földhöz ragadt volt -szó szerint, és inkább vodka és sörszagú. Egy privát utas hívott, a Német, üzletember, aki kissé merev arcú és merev tartású, amit időnként alkohollal próbál oldani. Főleg, ha akad hozzá egy rutinos üzleti partner, az Orosz, vagyis Misa. Egész este foglalkoztattak. Először a hotelből kellett őket elvinni egy étterembe vacsorázni. Itt még nem volt nagy gond. Később az étteremből mentek át egy bárba, itt már Misa egész jó hangulatban volt és következetesen gyévocskának nevezett. A következő túra a bárból egy kocsmába vezetett, úgy látszott, hogy a Német nagyon meg akarja nyerni Misa kegyeit, meg a kilátásban levő üzletet. Misa egyre jobb állapotban volt, most már csak nemes egyszerűséggel bjutifúl gyévocska voltam. Hát igen...mint tudjuk: csúnya nő nincs, csak kevés sör. Misának már minden nő gyönyörű volt. Amikor újra hívtak, azt gondoltam, hogy vége a kocsmatúrának, és irány a hotel, aztán meg majd a Németet kell haza vinni. De nem. A kocsma előtt merült fel a kérdés, hova tovább. A Német nem bonyolította túl, Misának szegezte a kérdést: "Misa! Hotel or gyévocska?" Misa, aki alig állt a lábán, felcsillanó tekintettel latolgatta a választ. "Gyévocska..." A döntés örömére elszívtak egy cigit, majd elindultunk Landshutba. A Lustra nevű bordélyházra esett a választás. Megbeszéltük, hogy megvárom őket, és vissza is jönnek velem. Nem számoltam hosszú várakozással, Misa eléggé lekonyult állapotban volt már,gondoltam, sokkal kitartóbb a lányok kezei között sem lesz. Az odaút vidám hangulatban telt, Misa időnként karaokezott a rádióval,meg orosz-angol keverék nyelven gajdolt kicsit, a Német meg mindent ráhagyott. A Lustránál leparkoltam, a fiúk bementek. Ledöntöttem a vezetőülést kényelmesre és elmerültem az internet világában. Pár perc telhetett el idilli nyugalomban olvasgatva, amikor lóhalálában jött vissza a Német. Jöjjek azonnal, baj van. Mi történt? A Misa MEGHALT! Mi van???? Ott fekszik a lépcső alján vérbe fagyva. Az volt az első gondolatom, hogy na...szegény Misa is gyorsan elment...:-D Kipattantam a kocsiból, a Német mutatta, hol fekszik Misa hűlt teteme. A bordély több épületből állt, az egyik főbejáratában feküdt az orosz. Feje körül hatalmas vértócsa. Mellette az emeletre vezető lépcső, amin egy nagyon lengén öltözött fiatal lányka rémült tanácstalansággal téblábolt. Gyorsabban átláttam a helyzetet,mint Poirot: Misa fel akart menni a lépcsőn a kiscsajjal, de hiba csúszott a hárompontos alátámasztásba és akkorát esett, mint az ólajtó. Azt is rögtön láttam, hogy senkire nem számíthatok a helyzet megoldásában, a lányka túl rémült, a Német túl részeg. Azonnal hívtam a mentőket. Azok kérdezték, hogy lélegzik-e? Közelebb hajoltam, és hallottam, hogy hörögve szörcsög. Szóval él. Mentő azonnal jön. Addig is stabil oldalfekvésbe raktam, mert nem tudtam, honnan jön a vér, nem akartam, hogy belefulladjon a saját vérébe. Ott térdepeltem mellette, alig bírtam megmozdítani, olyan dög nehéz volt. Sose gondoltam, hogy az elsősegélynyújtó tanfolyamon tanultakat ilyen helyzetben kell hasznosítanom. Az örömlányka annyira most nem örült, ott jajgatott mellettem. Befutott a mentő. Szinte vele egy időben egy rendőrautó is. Aztán két perc múlva még egy, öt perc múlva pedig egy harmadik is. Szerintem kicsit túlzott volt a rendőri jelenlét. Hirtelen ott álltam hat rendőr és három mentős gyűrűjében. A mentősök megdicsértek a stabil oldalfekvésért, a rendőrök meg kihallgattak, hogy mi történt. Az egész szürreális szituációt bevilágították a szomszéd épület ablakaiból áradó vörös fények, és mindenhonnan lányok dugták ki a fejüket, megnézni, mi történik már megint, majd unottan vonultak vissza. A mentő és rendőrség látványa itt mindennapos. A mentők felnyalábolták és elvitték Misát, kikérdezték a Németet és elindultunk ketten vissza. A Német egész úton hallgatott, teljesen sokkos volt. Meg ugye részeg is. Néhány nappal később újra vittem, kérdeztem is rögtön, mi a helyzet az orosz barátunkkal. Kiderült, hogy Misa egy álló hétig élvezte a landshuti kórház vendégszeretetét, így pont nem sikerült elcsípnie a másnapi moszkvai repülőjét, és az egész kis kalandért kapott egy 8800€-s kórházi számlát. Hogy ennyiből mennyi nőt kaphatott volna...

Szólj hozzá